Ağızdan ağıza nasıl sürülür | Nilan Peiris (Wise CPO), ChannelCrawler – YouTube Creators’ın en büyük veritabanı
YouTube ChannelCrawler
Contents
YouTube’da Milyonlarca Keşfedilmemiş Kanal var. ChannelCrawler ile belirli içerik oluşturucular için filtreleyebilir, kanal listeleri yapabilir ve e-posta gibi iletişim bilgileri alabilirsiniz. 40+ filtreye erişmek ve her gün binlerce kanalı görüntülemek için premium bir hesap seçin. !
Ağızdan ağıza nasıl sürülür | Nilan Peiris (WISE CPO)
Pendo tarafından getirildi-Ürün liderliğindeki şirketler için hepsi bir arada platform, çığır açan dijital deneyimler inşa ediyor | Wix Studio – Ajanslar için inşa edilmiş web oluşturma platformu | Masterworks-Blue-Chip Art’ta En İyi
Nilan Peiris Dünyanın en hızlı büyüyen (ve karlı) teknoloji şirketlerinden biri olan Wise’ın baş ürün sorumlusu. Wise, kimsenin düşük maliyetle 160’dan fazla ülkeye 60’tan fazla para biriminde para göndermesine izin verir ve tarihi boyunca öncelikle ağızdan ağıza ulaştı. Bugünün bölümünde şunları tartışıyoruz:
• Ağızdan ağıza (WOM) sürüş konusunda taktik tavsiyeler
• WOM ölçme stratejileri
• NPS anketleri büyümelerini ve ürün stratejilerini belirlemeye nasıl yardımcı oldu?
• Tavsiyelerde 3 kat artış sağlayan küçük değişiklik
• Ürünü ve büyüme ekiplerini nasıl yapılır?
Lenny nerede bulunur:
(00:00) Nilan’ın geçmişi
(03:27) Bilge hakkında kısa bir genel bakış
(06:11) Ağızdan ağıza nasıl ölçülür
(07:56) Wise neden wom’a eğildi?
(10:21) Wise Wom hareketlerini neden NPS yöntemini kullanarak oluşturdu?
(16:13) WOM Güven Sorunlarını Nasıl Çözür?
(21:31) Common yanlış adımlar, WOM kullanmaya çalışırken yaptıkları
(23:24) Airbnb’de “geriye doğru çalışma” yöntemini kullanarak
(25:45) Ne kadar bilge, büyük ölçüde daha düşük para transfer ücretleri sunabiliyor
(27:51) Hareketli parayla ilişkili üç maliyet
.
(34:11) Müşteri mutluluğuna öncelik vermek
(46:11) Performans incelemeleri ve genel analiz hakkındaki düşünceler
(48:06) Bilge, 10 kat daha iyi bir bankacılık deneyimi sağlar
(53:47) Zor şeyler yapma kültürü inşa etmek
(57:54) Akıllı akışlarındaki yerel düzenlemeler için nasıl çözülür?
(1:01:49) Bilge Yapılar Takımları
(1:03:26) Tavsiyelerde 3 kat artış sağlayan küçük değişiklik
(1:08:01) Nilan’ın hayırsever çabaları
Referans:
Üretim ve pazarlama https: // penname.CO/. .
.
.lennysnewsletter.
Bazı insanlar dönüşüm oranına odaklanıyor, “Bunu gerçekten, gerçekten kayganlaştıracağım.. Biraz daha fazla büyüme elde ediyorsun. . Onlara daha önce mümkün olduğunu bilmedikleri bir deneyim vermelisin. Ve daha önce hiç kimsenin yapmadığı bir şey yapmanın o yerinde olduğunuzda, o zaman alırsın.
Lenny’nin podcast’ine hoş geldiniz, burada dünya standartlarında ürün liderleri ve büyüme uzmanlarıyla röportaj yapıyorum, bugünün en başarılı ürünlerini geliştirmek ve büyütmek için zor kazanılan deneyimlerinden öğrenmek için. Bugün misafirim Nilan Peiris. . Wise’a aşina değilseniz,. Uluslararası para göndermeyi inanılmaz derecede kolay ve ucuz hale getiriyorlar. . . Ve konuşmamızda Nilan, ürünleri için bu kadar başarılı bir ağızdan nasıl bu kadar başarılı olduklarını tam olarak yıkıyor. Daha fazla ağız büyümesine sahip olmak istemeyen herhangi bir kurucu bilmiyorum ve Nilan’ın tavsiyesi, ağız büyümenizi nasıl sürdüğünüz için duyduğum en taktik ve yararlı tavsiyelerdir. . Ve böylece, sponsorlarımızdan kısa bir sözden sonra size Nilan Peiris’i getiriyorum.
. İhtiyacınız olan tüm araçlarla, kullanımı basit bir platformda Pendo, kullanıcıların ürününüzle nasıl etkileşime girdiği hakkında eleştirel soruları cevaplamayı kolaylaştırır ve ardından bu bilgileri eyleme dönüştürür. Ürün analizi, düşük kod içi uygulama kılavuzları, kullanıcı geri bildirimi ve oturum tekrar, özelleştirilebilir yol haritaları ve yapay zeka oluşturulan içgörü ve kampanyalarla Pendo. Ama bunun için sözümü alma. Bugün ücretsiz Pendo hesabınızı oluşturun ve ürününüzün her köşesinde daha iyi deneyimler oluşturmaya başlayın. P.., ? . Daha fazla bilgi edinin ve Pendo’da Pendo platformunun gücünü bugün deneyimleyin.IO/Lenny. .IO/Lenny.
Bu bölüm size Wix Studio tarafından getirildi. Ajansınız bir rüya müşterisi indirdi. Web sitesi için zaten büyük fikirleriniz var, ancak hırslı vizyonunuzu hayata geçirecek araçlarınız var mı?? . Nasıl? . .
Kodsuz animasyonlar, özel CSS eklerken, toplam tasarım kontrolü sağlar ve tamamen entegre bir iş çözümü paketi ile herhangi bir sektörde hırslı müşteri projelerini hayata geçirir. E-ticaretten etkinliklere, rezervasyonlara ve daha fazlasına kadar ve yüzlerce API ve entegrasyon ile yetenekleri daha da genişletin. ? İş akışları mantıklı. . Wix’te daha fazla bilgi edinin.. . Podcast’e hoş geldiniz.
Nilan Peiris (00:03:32):
Beni aldığın için teşekkürler Lenny.
Yani bunu bilip bilmediğinizi bilmiyorum, ancak çok mutlu bir haftalık aktif kullanıcısıyım. İnsanlara bilge hakkında biraz bağlam vermek için, sadece açıklayabilir misiniz, bilge ne yapar? Ve ayrıca insanlara bilge bu noktada ulaştığı ölçeği anlamını vermek için birkaç istatistik paylaşın.
Sınır ötesi para hareketiyle ilişkili sorunları çözmek istiyoruz, yani sınır boyunca parayı hareket ettirme oldukça yavaş. Aslında gerçekten pahalı ve yapmak gerçekten zor olabilir. Bunu üç ürünle çözüyoruz, Para Transfer Ürünümüz, başladığımız para transfer ürünümüz, hesabımız, uluslararası bankacılık sorunlarını insanlar için ve işletmeler için çözmeye çalışmayı düşünüyoruz. . Yani, yolculuğa biraz yol açmalıyız. Yani bugün ayda yaklaşık 12 milyar dolar hareket ediyoruz ve yıllık% 30 ila 40 arasında büyüyoruz. Yaklaşık 0 alıyoruz.Fiyat olarak tüm rotalarımızda ortalama% 65 ve yaklaşık dört yıldan fazla bir süredir kârlıyız,% 20 FAVÖK marjları.
Ama muhtemelen en çok gurur duyduğum istatistik ve bunların hepsinden gerçekleşmesi en zor şey, geçen ay bilge hakkında ağızdan öğrenip öğrenen kullanıcıların% 70’ini edindik. Yani, bağlamsal olarak, 16 milyon müşterimiz var ve çeyrek bir milyon, yaklaşık 10 milyon aktif elde ediyoruz ve evet, bu yüzden ilk kez Wise’a katılan bir milyondan 700.000 kişi bir arkadaştan bilge hakkında bilgi edindi.
Orada gerçekten göze çarpan birkaç istatistik var. . Tıpkı bir milyon yeni insanın her çeyrekte bilge katılan gibi. . Diğer sayı, ağızdan ağıza paylaştığınız şeydir, temelde insanların üçte ikisinden fazlası akıllıca keşfediyor ve akıllıca ağızdan ağıza katılıyor. . Konuşmamızın büyük kısmını bu ağızdan söz konusu konuya harcamak istiyorum. .
. ? Büyümenizin% 70’inin ağızdan geldiğini söylediğini nasıl anlarsınız??
Nilan Peiris (00:06:28):
Müşterilere soruyoruz, kısa cevap. . Yani bunu biliyorsun. Ve sonra açıkça film müziği şeylerine sahipsiniz ve örnekliyoruz ve müşterilere bununla ilgili bir dizi soru soruyoruz ve sonra bunu. .
? Web sitesinde küçük bir pop-up var mı?
Nilan Peiris (00:07:09):
Aslında akışa entegre edildi. Bu yüzden başlangıçta inşa ettiğimizde, bunun oldukça havalı olduğunu düşündük, müşterileri pazarlama ve edinmenin ürünün bir parçası olduğunu ve bunu gerçekten sorunsuz bir şekilde dikmeliyiz, böylece bunu daha etkili bir şekilde yapabilmemiz.
. Ziyaret ettiğinizde Airbnb’yi ziyaret ettiğinizde biraz interstisyel açılır.com, “Bizi nasıl duydun?”Bir şeyleri anlamanın bazı süslü yolları olduğunu düşünüyorsunuz, ama sanki, sadece insanlara sor, size bunu nasıl duyduklarını söyleyecekler.
Nilan Peiris (00:07:40):
Mükemmel. Tamam, sadece etini kazmak için, ağızdan ağıza önemli ölçüde büyümenize yardımcı olan en büyük değişim nedir ve bilge için bu kadar büyük bir büyüme kaldıraç haline getirmenize yardımcı olur?
Nilan Peiris (00:07:53):
? İlk günlerde, kurucularla tanıştığımda Kristo ve Tyler. .”Ve orada onlarla oturdum ve ilk Google reklamlarını başlattık ve ilk günlerde her şeyi denersiniz, bir şeyin çalışmasını umarak. . Paranızı bir yere taşıyan pahalı bir iş kurmak oldukça zor ve çok pahalıya mal oluyor, bu yüzden daha sonra daha azı var.
? Daha sonra daha az paraya sahip olmak için daha sonra oldukça özel hissedeceksiniz. Öyleyse her zaman aradığımız, ancak dışarıdaki hangi kanallar süper ölçeklenebilir ve tüm kitlenize ulaşabilir, ancak inanılmaz derecede düşük dağıtım maliyetine sahip olabilir. . . Pazarlama ekibimiz, bu kısıtlamalar içinde çalışmak için Wise’da inanılmaz işler yapıyor.
Ama sorunuza geri dönersek, ki bu, ağızdan ağıza kaydırmak için yaptığımız en büyük şey nedir. Wise’a katıldığımda ve ağızdan ağıza girmeye başladığımda, ABD’de ve dünyanın dört bir yanındaki arkadaşlarımla bir sürü zaman geçirdim, Andrew Chen, diğer büyüme gurularından bazıları, bu 10, 12 yıl geriye gidiyor. ? Sistem nedir? Ne ölçüyorsun? Orada gerçekten bir şey yoktu. . Yani, ilk adım soruyordu ve ikinci adım, onu neyin sürdüğünü nasıl bildiğinizi anlıyordu? .
?”
Bunu hayatımda hiç görmedim. .
Kesinlikle. . Ve sonra sonunda ölçeğe sahipsiniz, sıfırdan 10’a ve teori dokuz ila 10’dur. . İlginç bahis, bunu aştığımız zamandı. . Tavsiye verilerini NPS anket verileri üzerinden kapladığımızda, gerçekten ilginç bir şey gördük.
Davetiye katılan kullanıcıların dönüşüm oranları bir ila altıda çok düşük davet oranları var. Ancak, altılardan bu yedi ve sekiz gruba insanları aldığımızda, anlattıkları insan sayısını iki katına çıkardılar. Sekiz ila dokuz, tekrar iki katına çıktılar ve dokuz ila 10, tekrar iki katına çıktılar. . Sorunuza bir saniye içinde geri döneceğim, ama bu oldukça temel biriktirme, çünkü bir ürün yöneticisi olduğunuzda, kariyerinizde olduğunuz gibi, işlerinizden biri hangi metriğin olduğunu anlamaktır. Optimize edeceksin? ? .
Ancak NP’leri% 30’dan% 50’ye taşırsanız, müşteri tabanınızın viral katsayısını artırırsınız. Yani geçen her müşteri x çok daha fazlasını söyler. Bunu modellediğinizde, NPS’de YG artışları kesinlikle çok büyük. Yani, “Tamam, bu yakınlaştırılması gereken şey, bu yüzden nasıl hareket ettirilir?”Öyleyse, o zaman NP’lerin ikinci büyüsü sayıları almanız, ama bunun altındaki yorumları da almanızdır. İlk yılda NPS anketini kurduğumuzu hatırlıyorum ve her hafta tüm yorumları tüm şirkete e -postayla gönderdik, bu oldukça küçüktü ve bunu yapmaya devam ettik, yaklaşık üç veya dört yıla kadar herkes var, herkes NPS Yorumları.
Ve yorumları okuduğunuzda ve şimdi bu şeylerin üstünde oturan her türlü süslü modelimiz var, müşteriler bize aynı şeyleri anlatmaya devam etti, “daha hızlı hale getirin, daha ucuz hale getirin, kullanmayı kolaylaştırın.”Başlangıçta,” fiyat, hız, kullanım kolaylığı “dediğimde, bu soru hakkında çok düşünerek bunu anladık. Bu ürünü nasıl kullanacak kadar iyi hale getiririz, ancak tavsiye edecekler?
. . . Genelleştirdiğinizde ve geri adım attığınızda ve tüketici ürün şirketlerine baktığınızda, bu ürün sütunlarına sahip oldukları ve genellikle etraflarında KPI’lar var. Bulduğumuz ikinci içgörü, pazarlara girdiğimiz zaman, ABD’ye ilk kez girdiğimizde olduğu gibi, eğer fiyatlandırılmış bir ürüne girersek.%9 ve alternatif altı idi, müşteriler bizi kullanacaktı, ancak bizim hakkında konuşmazlar. Savunuculuğu sadece sekiz ila 10 kat daha ucuzken aldık. İşte o zaman insanlar bunun hakkında konuşmaya başladı.
Sizi burada biraz kesintiye uğratmama izin verin, sadece bunun etrafında küçük bir çerçeve ayarlamak için, çünkü bu son derece ilginç ve bence insanlar burada gerçekten ilginç bilgileri özleyebilir. . Kullanıcı başına çok para kazanmadınız ve büyümeye yardımcı olmak için bu şekilde harcayacak çok paranız yoktu. . ?”Ve sonra,” Tamam, insanları bu ürünü paylaşmaya ikna etmek için neye ihtiyacımız var??..”
. . ? .. Bunlar bu ürün için ağızdan ağıza büyümeye yardımcı olan üç koltur.?
Hepsi mantıklı. Açıkçası o zaman, aynı zamanda çok daha kaotik.
Nilan Peiris (00:15:33):
Yani, başlangıçta, herkes bunun 20 farklı şey olduğunu düşünüyor ve sonra zamanla yavaş yavaş, bunun tekrar tekrar olduğunu anlıyorsunuz. Ve birçok başarılı işletme inşa etmek, bunların önemli olan şeyler olduğuna dair inanç oluşturma. . . ? ? Bu o mu?.
. ?
Nilan Peiris (00:16:09):
Oh, vay, bu gerçekten zor bir. .
Nilan Peiris (00:16:17):
Evet? Ve kullandığımız şeyler. Kolaylık adlı bir kovamız var. . . Yani sanırım olmadığını öğrendim. Yapmadığımız şeyler hakkında iyi bir cevabım yok-
Dediğin gibi, ilginç olan güven. –
Nilan Peiris (00:16:47):
. . Bunun hakkında konuşalım. . . Yani, hayal edin, yeni başladın, bir para transfer şirketiniz var, iyi, ürününüz gerçekten iyi, gerçekten ucuz. ? ? ? . . . .
. Yani pazarlama hatırlamaya ve her türlü şeylere yardımcı olabilir, çünkü insanlar arkadaşları tarafından söylenir. Daha sonra bir kullanım durumu olacak, sonra Google ve “Ah, hatırlıyorum, bu adam bunu kullandı.. Ancak izolasyona güven, çözmek için gerçekten zor bir sorundur. . İnsanlar paramın güvenli olduğunu düşünmüyor. . ? .
Bu şekilde güvenin artırılmasına en çok neyi buldunuz?? Sadece daha fazla insanı kullanıyor mu ve sonra arkadaşlarıyla paylaşacaklar mı yoksa orada yaptığınız bir şey var mı?.
. .
. . Yani bu konuda öğrenmem tavsiye almak için gerçekten çok çalışmalısın. . . .
. . . . . Bir sonraki adımları olarak, bazı insanlar “Bunu gerçekten, gerçekten kayganlaştıracağım” gibi dönüşüm oranına odaklanıyor ve bu harika, biraz daha fazla büyüme elde edersiniz.
Ancak tavsiye almak için, kullanıcılarınızın çoraplarını patlatacaksınız ve kullandığımız ifade, onlara daha önce mümkün olduğunu bilmedikleri bir deneyim vermelisiniz. .
. . Bu, fiyatı altıdan 0’a kadar nasıl düşüreceğinizi bulmak anlamına gelir.. . . .
. . .
. . Anında para hareketi ve diğer şeyler olduğuna nasıl karar verdin? ?
.
.. ? ?
. . . . Bu altyapıyı alıyoruz ve bunu bilge olarak ekleyeceğiz,
Biliyor musun? . Ama bir hokey sopası gibi büyümez. . Yani, bu mantrayı aldım, orada olandan 10 kat daha iyi bir ürün inşa etmelisin. . Yani başka bir şey takıyorsanız, bu bir tür yanlış adım.
Yani çok mantıklı bir yerden geliyor, kullanıcıları nasıl hızlı bir şekilde alabilirim? . Böylece adım, bu tür soruların bu kadar zor sorusu haline gelir. ? Teorik maksimum hız nedir? Sadece anında yapmakla kalmaz, ucuz yapmak değil, aslında en düşük olan şey ne olabilir? Ve kademeli olarak gitmek yerine, biraz daha iyi, biraz daha iyi, biraz daha iyi hale getirmek için bir sıçrama yapmak, oraya asla ulaşamazsın. Nasıl iki yıl sürüyoruz ve orada?
bunu sevdim. Çok konuştuğum bir şey. Airbnb’de öğrendiğim bir şey, idealden geriye doğru çalışma fikri, bunu nasıl yineleyip daha iyi ve daha iyi hale getiriyoruz. ? ?
Nilan Peiris (00:23:44):
? ?
. . Sanırım 12 çeşit var. Onlara kilit çerçeveler diyorlar, tıpkı rezervasyon deneyiminin gerçekten kesintisiz olması, eve gelmesi ve gerçekten şaşırmış olması gibi. Dışarı çıkmak ve yapılacak şeyler bulmak.
. Bu biriydi ve bu aslında birkaç yıldır strateji haline geldi, bu çerçevelerin her birini harika yapmak.
Ve sonra Airbnb’de rezervasyon etrafında üzerinde çalıştıkları başka bir proje daha vardı. Bunu hatırlarsanız bilmiyorum, Airbnb’yi çok kullandıysanız, ama gün içinde Airbnb’nin çoğu bir ev sahibi ile rezervasyon yaptırmayı talep edersiniz, “Hey, evinizde kalabilir miyim?
Ve konuğun göz ardı edildiği veya reddedildiği zamanın% 50’sini ortaya çıkardı ve ev sahibi tıpkı “Hayır, hayır teşekkürler.”Şimdi, rezervasyonları bildiğim kadarıyla% 80’den fazlası, sadece rezervasyon yaptığınız ve yapıldığı anlık rezervasyonlardır. ? . Birinin seninle havalı olmasını umarak oturmuyorsun. Yani, bu gibi bu fikirden geldi, ideal airbnb deneyimi ne olurdu?
Nilan Peiris (00:25:15):
Bu inanılmaz ilham verici. Birkaç hikaye, bilge analojileri paylaşmaya çalışacağım. İki şey hakkında konuşacağım. . . . Birkaç kişi nasıl bir araya geliyor? . ? .%5 ve şimdi yaklaşık 0’a düştük.. ?
Evet, soracaktım, bunu nasıl yaptın? .
Nilan Peiris (00:26:02):
. Yani, soracağınız ilk soru, “Ne yaptığını biliyorum, her transferde para kaybediyorsun.”Bu,” özellikle ne yaptığın gibi “ama beş yıldır kârlıyız. Ve buradaki büyülü şeylerden biri aslında her işlemde kârlıyız. .
Yani, her ay faturalar alırsınız ve P & L’nizde ortaya çıkarlar, ancak aldığımız her fatura, maliyeti müşteriye veya onu oluşturan işlemi geri tahsis ettik. . Ve buna baktığınızda ve analiz ettiğinizde, maliyetlerin% 80’ini üreten müşterilerin% 20’sinin olduğunu göreceksiniz. Ve yaptığınız şey, bu%20’yi almanız, onlara bir zam vermeniz, çünkü maliyetlerini karşılamaları gerekir ve fiyatı herkese düşürürsünüz. . Bu mantıklı mı? Lenny?
Evet. . Ve aslında bu ağızdan ağıza.
Nilan Peiris (00:27:22):
Tamamen, ama bir Avustralyalı müşteri “transfer nerede nerede?”Bu çağrının maliyeti AUD/GBP rotasına geri tahsis ediliyor. Bir Brezilyalı işletmenin, onlara bir hesap vermeden önce doğrulanması için 20 belgeye ihtiyacı varsa, bu müşterilerin oraya geri dönmesini doğrulama maliyeti, böylece çok atom seviyesinde gerçekleşmeye başlar. .
.
. . ? . .
. . Peki her birindeki deneyimi gerçekten nasıl değiştiriyorsunuz??
Seninle bir çifti ele alacağım. Öyleyse önce bir risk yapalım. Sahip olduğumuz iki risk var. FX riskimiz var, akıllıca geldiniz, oranınızı görüyorsunuz ve sonra bize biraz sonra parayı gönderebilirsiniz. Bir milyon dolar taşıyorsanız, genellikle anında hareket ettiremezsiniz. Onu hareket ettirmeniz iki ila üç gün sürebilir. .
. .
. Ama bunu düşük kalitenin maliyeti olarak düşünmeyi seviyorum. Yani Müşteri Desteği Getiriyorsunuz Ürünler netse, arka ofiste birçok insan kiralıyorsunuz. Otomatikleştirmediyseniz. . ? ?
Singapur’dan bir hikaye paylaşacağım. Oldukça eğlenceli bir. . .”Ve oraya gittik, düzenli sorduk,” Hey, bize bir lisans verebilir misin?”Bize lisansı verdiler, ama dediler,” Her müşteriye fiziksel olarak tanışmalısınız.”
Nilan Peiris (00:30:14):
. . Unutmayın, onlar insanların kullandığı bankalar. . “Bunu Avustralya’da, İngiltere’de, dünyanın diğer ülkelerinde yapmanıza gerek yok.Singapur’da “onlar gibiler”, lisansınız için bunu yapmalısın.”Bu yüzden aslında Singapur’a küçük bir takım gönderdik ve [duyulmuyor 00:30:43] ve müşteriler aracılığıyla bir ofis açtık. Bu gerçekten kaygan akıştan geçtiniz ve sonra takımı görmeye davet edildiniz.
Ve müşteriler bundan nefret ediyordu ve gerçekten pahalıydı, açıkçası.
Nilan Peiris (00:30:57):
. . .
Ve ben buna piyasadaki herkesten daha iyi bir deneyim diyorum ve bu da onun arkasından savunuculuk ve ağızdan ağıza yol açtı. Ve müşterilerinizin yardım etmesini sağlama döngüsü de ağızdan ağıza öğrenmelerden biriydi.
? Buna yerleşmiş miydin? Yoksa [duyulmuyor 00:31:40]?
. . . Singapur’a gittiler, onları yerinde, yüz yüze doğruladılar.
İşte eğlenceli bit, müşteriler neden bir şirkete yardım edebilir?? Ve bu, ağızdan ağıza yapılan diğer öğrenimlerden biri. . . İnsanların marka diyeceği daha yumuşak olanlar. Göreve çağırmayı tercih ederim.
Bu yüzden görevimizi yapıyoruz, yani dünyanın parasını bir düğmeye dokunarak anında hareket etmek, neredeyse hiçbir şey için. Çok kişisel bir şeydi, müşterilerimizin bunu önemsediğini düşünmek iç bir şirket gibi bir şeydi. Ve sonra sekiz, dokuz yıl önce ilk yeniden markamız gibi yeniden markaladık ve misyonumuzu yazdık ve müşterilerimize gönderdik.
Bu e -postadan iletilen diğer tüm pazarlamalardan daha fazla yeni müşteri aldık. Ve bunu konferanslarda konuşurken gösteriyorum. Bu e -posta tüm pazarlama kurallarını kırdı. Harekete geçme çağrısı yoktu, kaydolmak için bir düğmesi yoktu, içinde hiçbir şey yoktu, ama insanlar sadece “Akıllıca kontrol etmelisin.”
Ve tüm müşteri tabanı değil, ancak bunun yankılandığı müşteri tabanının bir kısmı vardı. Ve bence bu, gerçekten çalıştığımızı görebildikleri özgünlük. Fiyatları düşürmeye çalışmak, daha hızlı büyümemize yardımcı olmak için bir plandı, bu bir tür başladığı yerde, aslında gerçekten kuruculardı, para için ne kadar maliyeti konusunda gerçekten üzülüyorlardı.
Bu sorunu çözmek için iyi yollar buldular ve hala bu sorunu çözme konusunda gerçekten tutkulular. Ve özgünlüğün tüm şirket boyunca aktığını görebiliyorlardı, çünkü bir. Bilge’e baktığınızda, vizelerdeki insanlarla doluyuz, göçmenler ve dünyanın dört bir yanında çalışan ve bu sorunla mücadele eden ve onu çözme konusunda tutkulu olan insanlarla doluyuz. Ve böylece onu çözmemize yardım etmek istediler. Yani bu ağız motorunun ikinci kısmı bizim için, bu görev işini çalıştırmayı başardık.
Bu yüzden bir şekilde nedenimizi duygusal olarak bağlıyoruz ve sonra gitmeyi, geri adım atmayı, fiyattan 10 kat daha iyi olmak, müşterilerimiz aracılığıyla bunu yapmamıza yardımcı olduğunu görüyorum, bu da bizi daha ucuz hale getiriyor, bu da daha fazla müşteri getiriyor, bu da bu volanı yaratıyor Bu dönüyor.
Ne kadar volan inşa ettiniz. Bu bana birçok farklı şeyi hatırlatıyor. Birincisi, insanların ihtiyaç duyduğu şeylerin gerçekliğinin nasıl olduğu hakkında konuştunuz ve sonra ölçülmesi daha zor olan bu yumuşak, bulanık şeyler var. Aslında, anında rezervasyon hakkında konuştuğum o üründeki bu çerçeve.
İnsanların rahat hissetmek için gerçekte neye ihtiyaç duydukları gerçeği etrafında bir yol haritası inşa ettim, konuklar anında rezervasyon yapıyor. Ve sonra buna algı diyorum, misafirlerin anında rezervasyon yapmasına izin verme korkuları nelerdir?? Ve onları ikna etmek için çok iş var, gerçekten korkutucu ya da her neyse tüm bu misafirleri alacağınızı düşünüyorsunuz, ama gerçekte asla olmaz. Bu gerçekten nadir bir şey olur ve eğer öyleyse, onu örteceğiz.
Yani, insanların bir şeyi benimsemesini sağlamaya çalıştığınızda bu gerçekten harika bir çerçeve, aslında neye ihtiyaç duyduklarını düşünmek? Ve sonra onları sadece kafalarında olan şeylere nasıl ikna ediyorsunuz?? Ve bu, görevinizi ve bir iş olarak değerlerinizi paylaşan bu tür bir tür kazanma gibi geliyor.
Nilan Peiris (00:35:05):
Evet, kulağa geliyor, yine çok tweedy, değil? Tweedy, sesler çok kurumsal gibi, asla işe yaramayacak gibi geliyor, ama bence. Yani Airbnb, özgünlük orada. İnsanlar bu deneyimi pazarın her iki tarafı için de çalıştırma konusunda tutkulu. Bu biraz açık. Yani, müşteri liderliğindeki büyüme konusunda kişisel olarak çok tutkulu bir adım geri atıyorum ve bunun hissedar değerine nasıl dönüştü.
Yani, şimdiye kadar çalıştığım her işletmenin her zaman bu iki listeye, müşterileriniz için yapılacak şeylerin bir listesi var ve sonra para kazanmak için yapılacak şeylerin bir listesi var. Ve genellikle para kazanmak için yapmanız gereken her şeyi yaparsınız ve müşteri listesiyle iki şey yaparsınız ve gidiyorsunuz, “Müşteri Led İşletme.”Ve sonra, bilge hakkında düzgün bir şey ve Airbnb’de aynı şeyi göreceğinizden eminim, sadece bir listemiz vardı, bu da müşterileri mutlu etmek için yapmanız gereken şeylerin listesi ve bu gerçekten zor şeyler üzerindeki etki ile önceliklendirildi. Ve eğer bu gerçekten zor şeyleri yaparsanız, müşteriler için inanılmaz bir etkisi vardır, dolayısıyla büyümenizde ve hissedar değeriniz üzerinde.
Bu gerçekten ilginç. Airbnb öyle değil. Aslında daha çok böyle bir şey haline geldi, “Hadi harika ürünler inşa edelim ve deneylere odaklanmayalım.”Yani bu gerçekten ilginç, temelde Wise’da önceliklendirmenin geldi,”?”Sanırım sormama izin verin, müşteriler üzerindeki etkinin ne olacağını nasıl bildiniz?? Nasıl karar verdin? İnsanların ne sıklıkla talep etmesinin sıklığı? “Maliyeti düşürmemiz gerekiyor ve bu yüzden sadece fiyatları en çok düşürecek şeylere öncelik vereceğiz?”
Nilan Peiris (00:36:37):
Kesinlikle başlangıçta yolculukta, bölünmüş testlere giriyorsunuz, değil? Fiyat üzerine bölünmüş bir test ayırmaya çalışalım. Yani, maliyeti sistemik olarak düşürdünüz. Maliyeti düşürdüğümüzü hayal edin. Soru şu ki, fiyatı düşürüyor muyuz? Bunları müşterilere mi aktarıyor muyuz? Ve bazılarını tutuyor muyuz? Ve fiyat meselesinde bölünmüş test, eğer bölünmüş test daha fazla gelir elde ettiğiniz anlamına gelirse, fiyatı% 10 düşürdüğünüz anlamına gelir ve o gün var, piyasada% 10’dan fazla müşteri Kim, fiyatı bir poundda gördüler, ama fiyatı% 10 daha düşük olarak 90p olarak görüyorlar ve “Bir pound’da satın almaya değişmeyecektim ama satın alacağım 90p.”
Yani bunu yapmak oldukça zor. Mahkumiyet etrafındaki bu kelime, çok kullandığım bir kelime, bu inancın bu inancını oluşturduğunuz şey önemli. Ve bu artımlı bölünmüş test sayesinde, oraya gitmek uzun zaman alacaksınız, ama bir noktada bir tür gidiyorsunuz, “Aslında yeterince inancım var.”Yani bilge kalbinde bir tür stratejik bahis var. Bu, en düşük maliyetli platformumuz varsa ve gerçekten hızlı ve gerçekten yüksek kalitede, dünyanın hacmi bize geçecek. Ve sadece adım adım adım adım oraya gidin ve artımlı dönüşü izlemeye çalışmak aslında daha yavaş. Ve gittiğiniz bir nokta var, “Fiyata yatırım yapmak gerçekten rahat hissediyorum. Hız yatırımında rahat hissediyorum, çünkü bu ay geri ödeme yapacağını biliyorum, ama sonunda olacak, ama sonunda olacak ve oraya ulaşmak için her üç kolda da kazanç elde etmem gerekiyor.” Bu mantıklı mı?
Evet kesinlikle. Esasen, bu iş yolunda, fiyatı azaltmak için yaptığınız her şey yerine, “Bunun büyüme veya gelir üzerinde ne gibi etkisi var?”Bunun yerine, sadece,” fiyatı azaltmanın büyümemize yardımcı olacağını biliyoruz ve bu yüzden fiyatı ne kadar azalttığımızı izleyeceğiz..
Nilan Peiris (00:38:37):
Evet işte bu. Anladın. Ve bu mahkumiyet çekirdek. UX üzerindeki ürün yönetimi yaklaşımımıza uzanan. Yani bu dahili olarak kullanmak için harika bir çizgi, eminim duyduğunuzdan eminim, “Sevmeye giden yolunu test edemezsin.”Yani, bu deney, duvara bir sürü şey attığınız ürün yönetimi yaklaşımına yol açtı ve sonra hangi çubukları görüyorsunuz ve genellikle bunu savunmuyoruz. Açıkçası biraz gerçekleşen biraz var, ama genellikle savunmayın. Çünkü mühendislik pahalı olduğu ve aslında müşteriler için neyin önemli olduğunu başka yollarla bulabilirsiniz. Konuştuğumuz bazı teknikler ve onu.
Paylaşmayı sevdiğim bir hikaye var. Bir ürün yöneticim bir arkadaş ekibimize, viral büyüme ekibimize ve davet ekibimize katıldım ve dörtte bir sonra dedim ki, “Peki ne inşa edeceksin?”Ve o gibi,” her şeyi test edeceğim. Açılış sayfasını test edeceğim, konu satırını test edeceğim, programı test edeceğim, böylece tüm testlerden geçene kadar henüz bilmiyorum, sonra geri döneceğim Ve sana ne inşa edeceğimi söyle.”
“Bunu yapmayacaksın. Sana üç hafta vereceğim ve değişecek bir şey seçeceksin, ama insanlarla konuşacak ve nicel içgörüler alacak ve önemli olan etrafında kendi bağırsak hislerinizi inşa edeceksiniz ve sonra Bu ve gönder, test edin ve çalışıp çalışmadığını görün.”Ama bu, neyin önemli olduğuna dair inanç oluşturma ve ekiplerin bunu nasıl yavaş yavaş inşa ettiğini ve kibir haline gelmediğinden emin olmak için verilere ihtiyacınız olduğunu izliyorum, değil? Bu, sadece denemekten çok daha büyük değişiklikler yapmanızı sağlar ve sizi burada çözmek için sorunun ne olduğu konusunda netleşmeye zorlar ve gerçekten, gerçekten nasıl çözebilirim? Bu mantıklı mı Lenny, katılmıyor musun? Orada biraz kışkırtıcı. Bazı insanlar uzman LED yaklaşımında oldukça güçlüdür.
Hayır, bunu yapmanın birçok yolu var. Doğru bir yol yok ve çalışıyor. Bu yüzden tartışmayacağım.
Bu bölüm size bazı günlük yatırımcıların% 35 net getiri elde ettiği Premier Art Yatırım Platformu Masterworks tarafından getirildi. Evet,% 10 ve% 17 net getiri dahil olmak üzere diğer 16 çıkışla birlikte% 35 net dönüş. Çağdaş sanat, son 27 yılda S&P 500’ü% 136 oranında aştı. Citibank ve Deloitte, çağdaş sanatın bir enflasyon çiti olarak iyi performans gösterdiğini ve takdirin diğer finansal piyasalarla neredeyse tamamen ilişkisiz olduğunu bildirdiler. BlackRock’un CEO’su bile Larry Fink, bunun uluslararası alanda en büyük servet mağazalarından biri olduğunu söyledi. Ancak, milyonlarca harcama yapmadan neredeyse yatırım yapmanın bir yolu olmadı. Ancak şimdi Masterworks, neredeyse herkesin Banksy, Basquiat ve Monet gibi sanatçıların eserlerine yatırım yapmasına izin veriyor.
Aslında, Masterworks Son Çıkış Geçen ay, New York Times 2019’da ilk kez bildirdiğinden beri, 800.000’den fazla kullanıcıya büyüdüler ve bazı yeni tekliflerin gerçekte satıldığı için yatırımcılar için bir başka çift haneli yıllık net getiri sağladı. dakikalar. Ancak özel erişim elde edersiniz ve Masterworks’teki bekleme listesi kuyruğunu atlayabilirsiniz.Sanat/Lenny. . Yatırım riski içerir. Bkz. Önemli düzenlemeler ve açıklamalar ve Toplam Danışma Performansı Masterworks.com/cv. Tekrar bekleme listesini atlamak için özel erişim için Masterworks’e gidin.Sanat/Lenny.
Yani, esasen duyduğum şey, Wise’daki deney kültürü sadece koşmak yerine, düşündüğünüz her şeyi test etmek, bir sürü fikir atın ve nasıl gittiklerini görün, daha fazlası, “Sadece inandığımıza karar verelim Bu fikirde ve oraya daha da büyüyelim ve bir deney yapalım. Belki bile.”Kabaca böyle düşünüyorsun?
Nilan Peiris (00:42:18):
Evet evet evet evet. Ve bu kendinizi başka bir yerde pratikte gördüğünüz bir şey mi?
Airbnb için kaç paralellik olması ilginç, çünkü Airbnb şu anda yapıyor. Son zamanlarda bir değişim oldu, her şey yerine çok veri deneyi odaklı, tıpkı, “Kurucuların gerçekten heyecanlandığı ve yöneticilerin insanlardan duyduğu gerçekten harika ürünler oluşturalım. Sadece harika şeyler inşa edelim ve onları başlatalım ve işlerin büyüyeceğine inanıyoruz.”Ve Airbnb harika gidiyor.
Nilan Peiris (00:42:47):
Evet, bunun zorluğu, bunun gibi bu risk haline gelmesi, tamam, birisinin görüşü, bu yüzden bence x, doğru? Ve herkes onların bir tür Steve Jobs tipi bir şey olduğunu düşünüyor.
Evet. Bu doğru.
Nilan Peiris (00:43:01):
. Yani, daha az ürün yöneticisi ya da ben, “Hey millet, bence x.”Genellikle veri odaklı ve nitel içgörüler de.
Şahsen, her zaman bunu sadece oraya koymak için deneylere doğru indekslerim, ama bence bu durumda, sadece bildiğiniz bir mantıklı, “Bu üç şeyi yapmamız, sadece daha ucuz yapmamız, daha hızlı yapmamız gerekiyor.”Her fikri orada test etmene gerek yok. Muhtemelen her şeyi test etmemenin ana dezavantajı, yol boyunca bir şeyleri incitiyor olabilirsiniz ve bunu bilmiyor olabilirsiniz.
Nilan Peiris (00:43:42):
Yani, evet, bu yüzden kesinlikle yapıyoruz. Yani haklısın. Ama baktığınızda çok farklı bir şey var. Örnek boyutu perspektifinden bakıldığında, bir beta yapmak ve olumsuz etkiyi anlamak istiyorsunuz. Önem elde etmek için bir testten daha küçük bir bekletme grubu. Bir şeyin kırılıp kırılmadığını bilmek kriterleri oldukça tanımlar, genellikle söylenecek farklı bir şeydir, bu bir testte maddi bir sonuç mu?? Evet.
Ve bu çizgiler boyunca, denemenin diğer yararı, etkiyi bilmenizdir. Ve böylece ekip üyeleri, “İşte bu çeyrekte yaptığım şey, bu yıl.”Tıpkı performans incelemeleri ve insanların etkisi gibi nasıl düşünüyorsunuz ve bu tür şeyler?
Nilan Peiris (00:44:21):
Evet, bu iyi bir. Bu kesinlikle devam eden bir tartışma. Bu yüzden genellikle takımlara etkilerinin ne olduğunu soruyorum? Yani, her çeyrekte, her takım, ne. [Duyulmuyor 00:44:29] Veya Kristo, “Ne gönderdiniz??”Ve genellikle soruyorum,” Kaç kişi kullandı? Hacim üzerindeki etkisi neydi?” Ve benzeri. Ve bunu post öncesi analiz, her türlü teknikle veya tüm bölünmüş testlerle cevaplayabilecek analist ekiplerimiz var. Genellikle buna sahibiz, tartışma analizin bizi yavaşlattığı yerdir ve analizin arkasından bir karar vermeziz.
Ve sonra, bu genellikle söylediğiniz şeydir, ekibin bir doğrulamaya ihtiyacı vardır, esas olarak kendileri ve belki biraz performans, ancak çok fazla değil. Ve böylece, bu şeylerde kullanacağımız bölünmüş bir test kadar güçlü olmayan biraz okuyabileceğiniz yollar vardı. Daha çok sadece biraz almak. Bir şeyin serbest bırakılmasını yavaşlatan bölünmüş testler yaptığınızda insanların endişelendiğini anlayabilirsiniz, ancak etki elde etmek için, geri dönmeyeceğinizi biliyorsanız, o zaman tamam, sadece yuvarlamalısınız ve Bu doğrulama ihtiyacını azaltmaya çalışın.
Bence ağızdan ağıza büyüyen ve her şeyi denemeye daha az ihtiyaç duyan ürünler arasında ilginç bir korelasyon olduğunu düşünüyorum. Airbnb de aslında büyümenin% 70’i duyduğum son istatistikten ağızdan ağıza. Ve sonra tüm bu sosyal tüketici uygulamalarını düşünüyorsunuz, çoğunlukla arkadaşlarıyla paylaşan insanlar aracılığıyla büyüyorlar ve birçoğu sadece kurucunun harika bir ürünün ne olacağına dair sezgisinden geliyor. Snapchat ve son mobil sosyal uygulamaları düşünüyorum. Ve bence belki de bir kurucu gibi bir şey var, bağırsağınıza daha sık güveniyor. Ama sonra büyüdükçe zorlaşıyor. Delege etmelisiniz ve sonra ekibinizdeki insanlara doğru kararları verirken güvenmelisiniz. Sanırım, orada sadece bireysel ürün ekiplerine güvenmek hakkında öğrendiğiniz bir şey var mı, denemeler yapmadan olumlu veya olumsuz olduğunu kesin olarak bilemeyeceğiniz kararlar vermek için?
Nilan Peiris (00:46:23):
Yani, dediğim gibi, neredeyse yaptığımız her şey, etkiyi anlamanın bir yolumuz var. Yani, bu her zaman orada. Kesinlikle ekibin Kristo ya da diyelim ki, “Bu sadece deli. Bunu kullanacaklarının bir yolu yok.”Ve sonra insanların bu şeyleri yapmaya teşvik ettikleri bir kültürümüz var, eğer buna inanıyorlarsa.
Bunun bir örneği var mı?
Nilan Peiris (00:46:49):
Evet, bir çift. Yani SEO başımın her zaman bahsettiği [duyulmuyor 00:46:52]. Yani, bilge ana sayfa oldukça iyi bir para dönüştürücüdür. Orada iyi bir tane var. Para birimi dönüştürücüde tonlarca trafik var. Yani, bilge bağlantıyı tıklarsanız, şimdi göndermeye biraz gizlenir, orada. Çok havalı. Döviz Çevirici.
Oh orada en altta görüyorum. Evet, [duyulmuyor 00:47:13] gibi.
Nilan Peiris (00:47:14):
Ancak google para birimi dönüştürücü, tonlarca trafik var ve bilge ana sayfadaki bu dönüştürücü fiyatımızı içeriyor ve kaydolmanıza izin veriyor. Ve böylece, bir para dönüştürücü oluşturmalı mıyız? Bu trafiği yakalamaya çalışmalı mıyız? Kendi ürünümüzü oraya itmeye çalışmak daha etkili mi?? Ve neden Kristo olduğunu anlayabilirsiniz, aslında ben değil, “Bu çılgın bir fikir.”Ve kurucu ve SEO ekibi dışarı çıkıp inşa etti ve şimdi ziyaretler açısından çok büyük. . .
Mükemmel. Sadece bahsettiğimiz her şeyi geniş çapta düşünüyorum. Kafamda yüzen birkaç şey var. Biri, Jeff Bezos’un Amazon ile her zaman doğru olacak şeyler olduğunu fark ettiği Amazon’u hatırlatıyor. İnsanlar her zaman daha ucuz fiyatlar ister, daha hızlı nakliye isterler. Ve bence başka bir şey var. Ve aynı türden bir şey bulduğunuz gibi geliyor. İnsanların para transferi ürünü ile her zaman istedikleri üç şey nelerdir? Ve bunları olabildiğince inanılmaz hale getirelim ve gözlerinizde, onları orada herkesin sahip olduğundan 10 kat daha iyi hale getirelim.
Nilan Peiris (00:48:40):
Evet tamamen. İşletme örneği alakalıdır ve piyasadaki yatırımcılarla konuştuğumuzda çok kullanır, [duyulmaz 00:48:49] Kamu, bu düşük maliyeti doğrulamaya yardımcı olur, fiyat hikayesini keser. İlginç olan şey değişti olsa da. Bu yüzden transferlerle başladık, ama hesaba katmalıyız ve sonra Enterprise’a varmalıyız. Değişen şey hesapla fark ettik, eğer sadece 10 doları taşımanız gerekiyorsa, bir uygulama indirmeyecek ve bunu yapmayacaksınız. Eğer bir kez yaparsan, sadece bankanızda yapacaksın. Ve böylece, bu bilge hesabı oluşturmanın arkasındaki içgörü idi ve odaklandık, uluslararası bankacılıkla ilgili gerçek bir sorun var.
Yani, gerçekten iyi bir örnek işletmeler için. Yani bir işin, diyelim ki. Avrupa’da bir işletme deyin, Avustralya’da bir müşteriniz var ve ödeme almak istiyorsunuz, onlara Euro olarak bir fatura gönderiyorsunuz ve bir gün, bazı para hesabınızda ortaya çıkacak, “Ben Bilmiyorum.”Sana bir AUD ödediler, yolda üç banka tarafından değişti. Ne olduğunu bilmiyorsun. Yapmak isteyeceğiniz şey bunları AUD’de faturalamak ve banka hesabınıza AUD almaktır. Aud’da ödeme yapması gereken insanlara bile sahip olabilirsiniz, bu yüzden orada tutmak için aramalısınız. Ancak bir Avustralya banka hesabı almak için, öğrendim, Avustralya’ya uçmanız gerekiyor, Avustralya’ya bir işletme eklemeniz gerekiyor, tüm bu makalelerle bir bankaya gitmeniz gerekiyor ve sonra size bir Avustralya banka hesabı verecekler sayı.
Nilan Peiris (00:50:07):
Yani bilge, üç tıklamayla bir Avustralya banka hesap numarası alabilirsiniz. Herkes yapabilir ve herhangi bir iş yapabilir ve bir Avustralya dengesi, bir ABD ve bir İngiltere ve bir İsviçre Bankası elde edersiniz. Ve bu uluslararası para alan işletmeler için katil. Ve sonra bir sonraki büyük atlama yaptık ve tüketiciler için, bu yüzden çok sayıda insan var, eğer tüm bankacılığınız ABD’de ise, muhtemelen akıllıca kullanmamalısınız, ancak başka bir para birimini çok kullanan biriyseniz, O zaman muhtemelen bizi birincil bankanız olarak kullanmalısınız.
Örneğin, bir ülkede yaşayan ve başka bir para biriminde ödeme alan bazı insanlar var ve bu. Bilge, bunu yönetmenin bir hesap olarak harika. Ve bununla bulduk, vardık. Hesabı pazarlarda başlattığımızda, bu pazardan bilge olan yaklaşık% 20 ila 30 daha fazla hacim, sınır ötesi hacim oldu. Sadece fiyat olmasa da, hız değil, kullanım kolaylığı olduğunu iddia edebilirsiniz, ancak piyasanın bir sonraki dilimine ulaşmak için onu geliştirmek zorunda kaldık. Bu mantıklı mı? Lenny?
Kesinlikle. Ve her şey sadece Avustralya’dan para aktaran insanlar için teorik ideal durumdan geri dönüyor. Ve duyduğum şey, yolda kalan tüm küçük sürtünme noktalarını bulmak. Bu durumda, “Tamam, size bir Avustralya banka hesabı oluşturacağız ve bunun için endişelenmiyorsunuz.”
Nilan Peiris (00:51:25):
Evet, tam olarak bu. Ve şimdi o zaman tüm bu diğer problemleriniz var, çünkü yaklaşık 12 dolar var.Şimdi 5 milyar mevduat, ki bu bir zaman gibi. Ve müşterilerin bir sonraki sorun olması, “Bir dönüş istiyorum.”Ve kasıtlı olarak bankacılık lisansımız yok. Anlamalısın, bunu nasıl çözeceğiz? Şimdi müşterileri devlet tahvillerine, ABD tahvillerine para koyuyoruz ve kartınızla ödeme yaptığınızda, bu tahvilleri dinamik olarak satıyor. Tahvil oranlarının olduğu yerlerde, şu anda% 5’lik bir faiz oranı veriyoruz.
Evet, faiz oranları oldukça yüksek, daha iyi veya daha kötü. Biraz yakınlaştırma, başlayan insanlar için. Tekerlekleri dönüyor, “Tamam, ağızdan ağıza sürüş yapmak istiyorum. Anket sonuçlarıma bakacağım. Ağızdan ağıza yönlendiren bu sütunları anlayacağım. İşleri nasıl 10 kez daha iyi hale getireceğimi düşüneceğim.”Sadece genel olarak, buna yaklaşmaya başlayan biri için, onlara ne söylerdiniz?? Buna nasıl yaklaşmalıdırlar? Bir ürün için ağızdan ağıza nasıl sürüleceğinin daha yüksek seviyesinde herhangi bir büyük öğrenim?
Nilan Peiris (00:52:30):
Sanırım müşterilerle konuşmaya geri dönüyor ve bu geri gelmeye devam ettiğimiz soru. 10 kat daha iyi hale getirmek için ne gerekir?? Ve sonra ne alacağını kafanızda netleştiriyorsunuz ve sonra genellikle herkesin daha önce baktığı ve düşündüğü şey, imkansız olan şey bu. Bir örnek daha ortak tarafta. Yani, bir bankacılık ortağı için daha ucuz bir banka bulmak yerine, en ucuz bankacılık ortağı merkez bankası olduğunu düşünüyorsunuz. Ve bir başlangıç olduğunu hayal et. Merkez bankasında nasıl bir banka hesabı alıyorsunuz??
Ancak bu tür bir düşünce ve şimdi İngiltere Bankası, Singapur Ulusal Bankası, Avustralya Bankası’nda bir banka hesabımız var. Ve bunların her biri Singapur’da yüz yüze doğrulama olayını elde etmek kadar zordu. Bunun gerçekleşmesi için yıllarca lobi ve her türlü şey aldı. Ama hedefinizi oraya kadar belirliyor. 10 kat daha iyi bir ürün oluşturmanızı sağlayan şey budur. Seni ağızdan ağıza götüren şey bu. Yani, ilk adım, müşterilerimin önem verdiği sorunların ne olduğu konusunda çok netleşiyor, endişeleniyor? Ve sonra orada net olduğunuzda, dediğin gibi, bunu nasıl tamamen çözebilirim ve en iyisi ne olabilir? Ve sonra zor parça bunu nasıl hareket ettireceğini bulmak.
Bahsettiğiniz bu şeylerin çoğu sadece, ya da imkansız gibi geliyorlar, bunu başaramayacağımız gibi ya da gerçekten zor. Ve birçok şirket ve birçok kurucu, takımlar tıpkı “Tamam, burada bir banka oluşturmayacağız. Herkes için bir Avustralya banka hesabı oluşturamayacağız.”Kültürünüzle ilgili nedir ya da bunun bilge’ye özgü olduğunu düşündüğünüz bu sorunlara yaklaşım,” hayır, bunu çözmek için üç yıl geçireceğiz, çünkü bu önemli?”
Nilan Peiris (00:54:16):
Bence iki [duyulmuyor 00:54:17]. Yani, kesinlikle kurucular, zor ve yeni bir şey yapmadığınız sürece, bu bir tür zaman kaybıdır. Bence bu da kültürden geçiyor. Yani, insanlar bilge katıldıklarında oldukça kaba bir uyanış, çünkü onlar, “Tamam, geleceğim ve sadece birkaç şeyle oynamaya.”Sen,” Hayır, aslında, ürün ekibinin kültürü, zor şeyleri yapmak için çok teşvik ettiğimiz ve ödüllendirilen şey bu.”
Ve hava kapağını oluşturmak oldukça zor. O zamanki gibi, büyümenin yavaş olduğu ilk günlerde ve aylarda hayal edebilirsiniz ve insanlar pazarlamada para musluklarını açar ve odaklanmaya ve bu zor şeyleri takmaya çalışıyorsunuz, Takımların bunu yapmaya devam etmesine izin vermek için yönetim kapağı. Ve sonra işe başlamak ve gerçekten devam etmek de zor. .”Ve sonra aniden değişir. . Ve bunu tanımaya çalışıyoruz ve bunu sağlayan bir kültür yaratıyoruz.
Bu şeyler için de çok fazla sabır varmış gibi geliyor. “Bu üç aylık hedefe vurmamız gerekiyor. Neden Singapur’da bankalar yaratmıyoruz?”
Nilan Peiris (00:55:29):
Mükemmel. Kafamın etrafında yuvarlanan diğer bir metafor, Seth Godin’in bahsettiği bir şey. Bu adamı duyup duymadığını bilmiyorum, o bir pazarlama gurusu ve dikkat çekici bir şey inşa etmek istediğiniz bu konsepte sahip, çünkü bir şey dikkate değerse, yayılacak. Ve eğer dikkate değer kelimeyi düşünüyorsanız, bu konuda dikkat çekmeye değer bir şeydir, ki bu aslında ağızdan sözdür.
Nilan Peiris (00:55:49):
Ve böylece bu onun tür bir görevi ve bilmiyorum, insanlara tavsiyeler dikkate değer bir şey inşa ediyor, insanların dikkat çekmek isteyeceği bir şey. Ve açıkça, hepiniz bunu yapıyordunuz. Ve bu aslında gitmek istediğim yere iyi bir segue, bu da ekibinizi nasıl yapılandırdığınız ve takımı nasıl teşvik ettiğiniz, takımları organize ettiğiniz, tüm bu tür şeyleri elde etmek için. Yani, belki de geniş çapta, bu gerçekten zor şeyleri elde etmek için iş yapısı, teşvikleri, hedefleri, bunun gibi şeyler hakkında nasıl düşündüğünüzde benzersiz bir şey var mı??
Nilan Peiris (00:56:17):
Bunda iki eşsiz lens var. Biri makro yapıda ve diğeri mikro yapıda. Yani makro düzeyinde, aslında uluslararası bankalara bakarsanız, gerçekten var değiller. Ülkeler arasında hareket edip etmediğinizden emin değilim, ancak ABD’de Citibank ile bir banka hesabı açtığınızı söyleyin ve sonra İngiltere’de Citibank’a gidiyorsunuz, Citibank hesabınız İngiltere’de yok. İngiltere’de Citibank’a gitmelisiniz ve bir Citibank hesabı açmalısınız. Ve aslında, bu bankaların bazılarıyla, banka hesaplarınız arasında para taşımak uluslararası bir transfer. Bu delilik.
Yani, geri adım attığınızda ve pazarın nasıl göründüğüne bakın, bir ucunda, yerel teknoloji yığınları olan uluslararası bankalar var. . ABD’deki Citibank’ın Federal Reserve ile ilişkileri var, et cetera.
Spektrumun diğer ucunda PayPal gibi bir şey var. Yani bir teknoloji şirketi, tek bir küresel teknoloji yığını var. Avustralya’da PayPal’ın ABD’den daha ek bir versiyonunu çalıştırmıyor, ancak derin bağlantıları yok. Beş merkez bankası hesabı yok, bunlardan hiçbirine sahip değil. Ve ortada düşünmek istiyorum, bilge var, tek bir küresel teknoloji yığınımız var ve derin yerel altyapımız var.
Şimdi, teknolojik bir perspektiften, sadece bir adım geri çekin ve bunu düşünün. Bu aslında nasıl tasarlanacağını anlamak için önemsiz değil. Öyleyse, işe alım akışı gibi bir şey alalım. Yani, küresel ürün ekiplerinin bir kısmı, küresel ürün ekipleri adlı ürün ekipleri var. .
Avustralya ve Brezilya’daki düzenleme gerçekten farklı ve herhangi bir ülkede siyah beyaz değil. Yani bir sürü var. Hesaplara erişmemesi gereken insanların [duyulmuyor 00:58:31] olmasına izin vermek için yapmamanız gereken bir sürü şey elde edersiniz. Ve sonra bu kişilerin kullanmadığını kontrol etmeniz gerekebilir ve farklı yargı bölgelerinin tamamen farklı gereksinimleri var. Örnek Japonya, kimliğin o cephesinin, kimliğin arkasının ve kimliğinizin tarafının bir resmini çekmelisiniz. Bunu yapmanız gereken dünyadaki tek ülke.
Nilan Peiris (00:58:48):
Ve işe alım için ürün yöneticisi olduğunuzu hayal edin ve birisi size “Birine banka vermek için işe alım akışını tasarlar. “Sadece dünyanın her ülkesinden tüm gereksinimleri toplamayı hayal edin, çünkü çok az benzerlik var. Sadece “ABD’yi alıyorum” diyemezsin ve başka bir yere kopyalayın. Çok, çok, çok farklı.
Bunu almaya çalışmak ve sonra bunu ana modele normalleştirmek ve bunun etrafındaki verileri nasıl yapılandıracağınızı anlamaya çalışmak sonsuza dek sürer. Öyleyse, o zaman, etki alanı modelinin ne olduğunu keşfetmemizi sağlayan organizasyon yapısı nedir?. . Ve dönüşüm oranına sahip yerel, bölgesel ekipleriniz ve pazarları için KYC yapma maliyeti var ve küresel ürün kodu tabanına katkıda bulunuyorlar.
Bu yüzden, herkesin kod değişikliği yapabileceği ve istekleri çekebileceği zayıf ürün sahipliğimiz var ve bu adamlar merkezdeki vizyona sahip. Ancak vizyonun gelişmesinin tek yolu, sürekli olarak ileriye doğru ittikleri için piyasadaki bu adamlardan geri bildirim almaktır. Ve bu süreç boyunca, diğer pazarların Japonya gibi olduğu eserler ortaya çıkmaya başlar ve böylece bunu bölmeye ve bunun için alt tipler oluşturmaya başlarsınız ve model yavaşça oradan ortaya çıkar.
Ve böylece bu yapıda, optimize edilmesi gereken şey gerçekten zor. Her küresel işletmenin sahip olduğu bu sorun, bu işbirliğini yerel ve küresel arasında çalışmaya nasıl getiriyorsunuz?? . Ve International genellikle herkesin işini önceliklendirmeyi tartıştığı bir yumru sitesidir, doğru?
Nilan Peiris (01:00:30):
Burada, yerel ekiplerin doğrudan kod tabanına bağlı kalmasına izin veriyorsunuz ve daha sonra bu küresel ekip bunu yapma zorluğuna sahip ve zamanla farklı etrafında yapının bölgeselleşmesinin kısımları etrafında alt takımlar yaratıyoruz. ortaya çıktıkça nesneler. Ancak bu geniş anlamda konuşmak ilk sorun, küresel sorun. . Robin Hood’u alıyorsun, ABD’deydi, İngiltere’ye geldi, ABD’ye geri döndüler. Monzo’yu, sadece İngiltere’de, sadece Avrupa’da, Avustralya, Çin ve ABD’de. . Ve sahip olduğumuz ikinci karmaşıklık, içinde olmamız gereken tüm bu pazarlara sahip olduğumuz, çünkü varsayılan olarak uluslararasıız. Dolayısıyla düşüncelerimizin çoğu, bunu nereden alacağız, bunu rekabet avantajına dönüştürüyoruz ve hangi müşteri tabanının gerçekten ihtiyacı var? Bizi uluslararası hesaptaki bu konumlandırmaya yakınlaştıran şey budur.
Sadece tekrar tekrar, tekrar tekrar, zor şeyi yapmak, insanların çoraplarını deviriyor ve bu bilge için formül gibi geliyor.
Nilan Peiris (01:01:41):
Sanırım evet, az ya da çok anladın. Yani bu yapıda bir parça. Yani bu küresel yerel şey ve ikincisi biraz daha fazla yolculuk oldu. Bu yüzden erken başladığımızda, hepsi KPI’lara odaklanan otonom bağımsız takımlarda koştuk ve bu KPI’lar daha ucuz hale getirmek, daha hızlı hale getirmek, kullanmayı kolaylaştırmak için yuvarlandı. Bir KPI ağacı gibi hayal edebilirsiniz ve KPI’larının bitlerinin etrafında ekipler ve her çeyrekte bir KPI, et Cetera’yı nasıl hareket ettirdiklerinden bahsediyorlar ve bu tür çalıştı. Ve planlamamızı yürütme şeklimiz, her çeyrek her takım planında durur ve konuşur, diğer takımlardan geri bildirim alır ve sonra devam eder. Bu, 30 takıma girene kadar çalıştı ve sonra bunu öğleden sonra yapmaktan iki gün içinde yapmaya gidiyorsunuz ve tıpkı whoa gibi.
Böylece, takımları kadroda ve kabilelerde gruplandırdığımız Spotify modeline doğru yola çıktık. Bugün, özerkliğin takım seviyesinde olduğunu düşünüyorum. . Yani, bilge bir hesap ekibimiz, bir iş kadrosu, bilge bir platform, kurumsal ürün ekibimiz olacak, Kuzey Amerika ürününe bakan bir Kuzey AM ekibine sahip olacaksınız ve Lat Am Squad, et Cetera. Ve sonra mali suçla mücadele, et cetera.
. Bilge hesabın yönetmeni olduğunuzu hayal edin, ancak hesap için bir vizyonunuz yok. Nereye gittiğini söylemelisin. Takımlarınızı buna karşı takip etmelisin. Takımlar istediklerini yapmaktan uzak değil. Genel vizyona karşı yolda olmaları gerekiyor ve bu takımın sonuçlarından sorumlusınız. Ve kadrolar kabilelerde, kabile genel liderlik ve kadrolarda hafif, hafif bir dokunmatik strateji sağlar. Ve bu az ya da çok yapımız ve ona nasıl evrildiğimiz.
İnsanların paylaşması için yararlı olacağını düşündüğünüz ağız kavramı boyunca başka bir şey var mı?? ?
Nilan Peiris (01:03:34):
Paylaşacağım küçük bir şey var, bu da pazarlama ve yönlendirme etrafında. Bu benim için çok ilginçti. Yani, Airbnb gibi çalıştırıyoruz, şimdiye kadar 12 yıldır tavsiye programı yürütüyoruz ve 12 yıl sonra her şeyi yine de test ettiniz. Ve dediğim gibi, bu noktada her şeyi tam anlamıyla test ettiniz. Birisi% 300 artışı olan bir şey bulduğunda, “Whoa, bu çok ilginç. Az önce ne oldu?”
Vay canına, bunun için heyecanlıyım.
Nilan Peiris (01:04:05):
. Bu yüzden, farklı türden bir fayda elde edeceğiniz bir arkadaşının birçok varyantını çalıştırıyoruz. . Az ya da çok 100 dolara üçe doğru ilerliyor, genellikle tatlı bir nokta. Her neyse, orada oldukça yaratıcı bir PM. Ve yine müşterilerle konuşuyordu ve bu şeyi gördü, bu oldukça havalı, yani bilge ile transfer yaptığınız zaman, sonunda bu e -postayı alıyorsunuz, e -posta, “Aferin.”Sonra,” paranız diğer kişinin hesabında var ve bu transferde 10 $ tasarruf ettiniz.”Ve bu içgörü aldı, ki bu oldukça harikaydı, insanların para tasarrufu sağladıklarına inandıklarını fark etti, ancak numaraya inanmadılar. Ve sonra düşündü, sayılara inanmalarını sağlamak için ne gerekiyordu??
Bu doğru görünüyor.
Nilan Peiris (01:05:07):
Ve böylece eğlenceli bit yaklaşımdı. O zaman o ve bir tasarımcı orada oturdu ve alternatif bir e -posta çizdiler ve alt katta kahve dükkanına gittiler ve bunu insanlara gösterdiler ve dediler. Onlara ne düşündüklerini sordular ve bir grafiğe gelene kadar tekrarlamaya devam ettiler. Ve bu grafik böyle. Bir para transferi işinden geçtiğinizde, karşılaştırma düğmesinin arkasında yerlerde açılır. Ve bu grafik bankanızla birlikte gösterir, gönderdiğinizde,. Bu ne kadar gönderiyorsunuz, bu bir ücret karşılığında ne kadar sürüyorlar ve bu ücrette ne kadar görebiliyorsunuz, çünkü ücretler bankalarla oranlarda gizleniyor. Ve sonra bu bilge.
Ve bu grafiği insanların “Aman Tanrım, bir daha asla kullanmadım. Bu numara. Bu çılgınca.”Ve sonra bir transfer yaptığınızda bu grafiği başarı sayfasına koydular. “Bunu kurtardın.”Ve oraya bir paylaşım düğmesi koyun ve arkadaşlarınızı davet et düğmesi ve bunu gerçekten sürdüren şey bu. Ve bugüne kadar hızlı ilerlediğinizde, şimdi. Yani aslında oldukça zor. Yani, şimdi dünyanın dört bir yanında 70 banka hesabı düşünüyorum. Yani, bence en iyi üç hesap, dünyadaki bankalar, her gün giriş yaptığımız ve sonra bir grup farklı rota için fiyatı ve teklifini bir dosyaya kaydediyoruz. Ne kadar zor olduğunu hayal edebilirsin. Sanırım kişisel olarak hala benim adımda bunlardan 17 tane var, takımın gitmesine yardımcı olmak için dünyanın dört bir yanında açıldım. Ama bu bir tür ağız büyümesinin en büyük sözlerinden biri veya sevk bilgileri. Ana sayfamıza yapılan pazarlamamıza yapılan bu karşılaştırma olayına sahibim, bu içgörüden her yere gittim.
Ve bunun 3x’d gibi paylaşım oranı?
Nilan Peiris (01:06:50):
Evet, bu 3x’lik paylaşım oranı. Bu yüzden bir aktarımı tamamladıktan sonra her zaman paylaşım düğmesi yaptık. . Bu yüzden bunu hıza aldık, anlık transferler yapıyoruz ve müşteriler bunun anında olduğunu bilemezdi.
Anında bir transfer aldığınızda, sonunda bu Wizzy animasyonu var ve paranın diğer kişinin hesabında olduğunu biliyorsunuz, harcamaya hazır. Ve yine, bu gerçekleştiğinde bu büyük sıçramayı sevk oranında görüyorsunuz, ancak insanların bunun olduğunu bilmeleri gerekiyor. Ve bu Deltayı Yaptığınız ve Yapıldığı Algılanan Aralar arasında Kapatmak Ürün içinde Ürün Pazarlama Dediğim Şeydir. Ve kendi başına bir disiplin, öğrendim.
Bu harika bir içgörü. Gerçek ve algı hakkında konuştuğumuz bu çerçeveye geri dönüyor, insanların bir şeyi benimsemesini sağlamak yerine, dikkat çekici hale getirmek, gerçekten ne kadar dikkat çekici olduğunu anlamalarını sağlamak için yaptığınız işi takdir etmektir.
Nilan Peiris (01:07:56):
Evet, buydu. Ve bu da sürekli olarak öğrendiğim bir şey, biz de gittikçe.
Bu son derece ilginç. Çok heyecan verici yıldırım turumuza gelmeden önce, bir sürü yardım işi yaptığınızı biliyorum ve size orada yaptığınız şeyi paylaşma şansı vermek istedim.
Nilan Peiris (01:08:12):
. Yani, daha az hayırseverlik, esasen melek yatırımından çıktı, muhtemelen bunu söylemenin yolu. Bu yüzden yeni başlayanlara, genellikle fintech’lere, görev liderliğindeki kuruculara, ağızdan ağıza türü şeyler, bahsettiğimiz her şey, tutkulu olduğum için yatırım yapıyorum. Daha az yatırım, daha fazla yardım ve evet, sadece melek rotasından geçiyor. Ve sonra zamanla, en tutkulu olduğum şeyin piyasa başarısızlıkları olduğunu fark ettim. . Bir çift İngiltere’de ışın, Gana’da evsizlik, yakınlık ve Neobank üzerinde çalışıyor. Ve böylece, bu tür şeyler en tutkulu olduğum şeyler. Yani, dinleyicilerinizden herhangi biri bu tür bir şey yapan, bu tür zor problemleri çözmeye çalışan, kesinlikle uzanan, her zaman konuşmaya hevesli.
Mükemmel. Ve insanların onları kontrol etmek istediği takdirde, şov notlarında bahsettiğiniz bu ikisine bağlantı vereceğiz. Bununla çok heyecan verici şimşeklerimize ulaştık. Hazır mısın?
Nilan Peiris (01:09:22):
Hadi yapalım. ?
Nilan Peiris (01:09:29):
İki, biri spektrumun diğer uçlarında. Yani biri. Bu kulağa çok iddialı suç ve ceza ve diğeri Salman Rushdie’nin gece yarısı çocukları. . Okumam. Kurgusal olmayan iş çok fazla. Ve böylece, beynimi sıkıştırmak için yatmadan önce okumam gerekiyor. Genellikle kaçış tipi şeylerdir. Ama bunun hakkında ne düşündüğünü merak ediyorum, ama benim için yazarlar kelimelerle insanları yaratan insanlar.
. Birine iyi bir benzerlik yaratır, ancak kelimelerle birini yarattığınızı hayal edin ve o kişi gerçek hissediyor, bu yüzden insan durumu hakkında bir fikirleri var. Ve şaşırtıcı olan şey, bunu okumaktan insan olmanın ne anlama geldiği hakkında bir şeyler öğrenirseniz. . Oldukça harika bir kitap. Göründüğü kadar ağır değil, ama bunun gibi kitaplar oldukça harika. .
[New_paragraph] ve ölçeğin diğer sonu bazen bir kitap okursunuz ve her kelimenin birlikte dikildiği tek bir cümle vardır ve yine, bir sanat eseri gibidir ve orada Rushdie muhtemelen zirvedir. Ben, Hindistan’da bölüm hakkında olan gece yarısı çocuklarından. Bir metafor aracılığıyla oldukça şaşırtıcı.
Bu güzel bir cevap. ?
Nilan Peiris (01:11:02):
Oh Tanrım, değilim. Sevmiyorum [duyulmuyor 01:11:05] TV aldım, ama çocuklar için Barbie’yi kiralamıştık. .
Ben de sadece izledim. Çok iyi.
. Bunun ne zaman çıktığını bilmiyorum ama sadece-
Evet, evde izleyebilirsin. Ama ucuz değil. .
Nilan Peiris (01:11:23):
Röportaj yaparken adaylara sormak istediğiniz favori röportaj sorusu nedir??
Nilan Peiris (01:11:28):
Evet, bu yüzden sadece iki tane soruyorum. . Birincisi muhtemelen benim favorim, yani sizi en çok sinirlendiren şey nedir?. Neden ayrıldığın yerine, şu anda nerede çalıştığınız konusunda sizi en çok sinirlendiren şey? Ve bu, insanların her zaman neden Wise’a katılmak istediklerini veya geldiğiniz şirkete katılmak istediklerini söylemesi ve bu o kadar da ilginç değil. . Ve genellikle orada kırılmış bir şey var, bu onları gerçekten yaraladı. Ama daha ilginç olan şey, düzeltemedikleri. ? ? Veya. İyi olmalısın.”Ve bu yüzden bu soruyu soruyorum.
bunu sevdim. Son zamanlarda gerçekten sevdiğinizi keşfettiğiniz favori ürün nedir??
Nilan Peiris (01:12:29):
Son zamanlarda ark tarayıcısına geçtim.
.
Nilan Peiris (01:12:35):
Ve evet, işe alım akışı akıl almaz derecede iyiydi.
Tam olarak böyle hissettim. Bunu tweetlemem gerekti. Gibi, [duyulmuyor 01:12:41].
Nilan Peiris (01:12:40):
Evet, işe alım ekibime ve herkese gönderdim. Ve bu konuda sevdiğim şey, krom kullandığınız gibi ark kullanmaya çalışıp çalışamayacağınız gibi, gerçekten hayal kırıklığına uğradın. Ama eğer kullanmanızı istedikleri şekilde kullanırsan, harika olurdu. Bu nedenle, insanların nasıl etkileşime gireceğini bulmak için, bunu temel olarak farklı şekilde kullanmanız gerekir. . Hala onunla biraz mücadele ediyor, ama gerçekten akıllı olduğunu düşündüm.
Harika seçim. New York tarayıcı şirketinin CEO’su Josh’a, podcast’de deniyor. Ve Arc’ın hikayesini öğrenmekle ilgileniyorsanız, kesinlikle o bölüme göz atın. Tamam, sonraki soru. Kendinize en çok tekrarlamayı sevdiğiniz, paylaşmayı sevdiğiniz favori bir yaşam sloganı nedir?? Aklıma herhangi bir şey?
Başarıyı tanımlayan şey, kendinizi alma hızıdır.
Nilan Peiris (01:13:37):
Ve en çok tuttuğum şey bu, çünkü çok fazla vuruluyorsunuz, yüksek büyüme şirketi ve açıkçası oldukça. . Ama evet, etrafında dönerek dört saat kaybedersen ya da deniyorsanız, “Tamam, bu oldu, nasıl ilerleyebilirim?”Ve sadece o zamanı nasıl kısaltacağımı öğrenmek muhtemelen benim için en önemli yolculuklardan biri oldu.
Bu harika bir cevaptı. Son bir soru, Wise’da bir süredir etrafta sıkışmış eğlenceli bir kültürel ritüel var mı??
Nilan Peiris (01:14:20):
. . Oh, aslında yılda iki kez yaptım. . Bu yüzden Estonya’da lezzet vermek daha ucuz. Yani kış olduğu eski günlerde, Estonya’da kış eğlenceli değil, ama Estonya’da yaz inanılmaz ve hala bunu yapıyoruz. .
Nilan Peiris (01:15:05):
Bu kadar. .
Kendimi 17 yaşındaki arkadaşlarımla böyle tanıştırdım. .
DJ adın var mı? Var. Sizi Spotify’da kontrol edebilir miyiz?
Nilan Peiris (01:15:15):
Hayır, hayır, beni spotify falan kontrol edemezsin, ama evet, hepsi özel. .
. Belki yanan adam, performansınızı gelecek yıl görebiliyordun.
Nilan Peiris (01:15:23):
Nilan, burada olduğun için çok teşekkür ederim. Ağızdan ağıza çok konuştuk. Bu bölümün ağızdan% 100 yayılacağını hissediyorum. İnsanların onu dinlemesini bekleyemem. İki son soru. ?
. . Öyleyse bana bu şekilde vur. .
İnanılmaz. .
Nilan Peiris (01:16:06):
. .
. . Bunu değerli bulduysanız, Apple Podcasts, Spotify veya en sevdiğiniz podcast uygulamasındaki şova abone olabilirsiniz. . Geçmiş bölümleri bulabilir veya Lennyspodcast şovu hakkında daha fazla bilgi edinebilirsiniz.com. .
Son bölümler
- Kanıt Rehber Olmak | Itamar Gilad (Gmail, YouTube, Microsoft)
- Keskin problemler seçmek, viraliteyi arttırmak ve benzersiz ürün çerçeveleri | Oji Udezue (Typorm, Twitter, Calendly, Atlassian)
- Yeterli olduğunda | Andy Johns (Ex-FB, Twitter, Quora)
- Figma’nın benzersiz GTM hareketine içsel bir bakış | Claire Butler (ilk GTM kiralama)
- Etsy’nin Ürünü, Büyümesi ve Pazar Yeri Evriminde | Tim Holley (Ürün Başkan Yardımcısı)
- JTBD için Nihai Kılavuz | Bob Moesta (Çerçevenin Yaratıcısı)
YouTube ChannelCrawler
. ChannelCrawler ile belirli içerik oluşturucular için filtreleyebilir, kanal listeleri yapabilir ve e-posta gibi iletişim bilgileri alabilirsiniz. 40+ filtreye erişmek ve her gün binlerce kanalı görüntülemek için premium bir hesap seçin. !
Aracımızın ücretsiz versiyonu ile, en büyük yaratıcıları bulmak için on temel filtre kullanarak arama yapabilirsiniz, ‘mikro etkileyiciler’ olarak da bilinir.
Abone büyümesi, aylık görüntüler, konu arama ve ‘etiketler’ gibi kanal meta verileri gibi daha fazla filtreye ihtiyacınız varsa, premium bir aboneliğe ihtiyacınız olacak. Her katman, mükemmel YouTube ortağı için aramanızı düzleştirmek için gelişmiş arama, daha geniş kanal sonuçları ve ‘dışa aktarımlarımızdaki indirimler için daha fazla filtreye erişim sağlar.
YouTube İçerik Oluşturucularına Ölçekte Nasıl İle İle İle Nasıl
. Instagram gibi sosyal medya işlerini de dışa aktarmak istiyorsanız ‘tam veri’ seçeneğini işaretleyin. Büyük bir ihracat için (> 50k kanallar veya> 10K e -postalar) Ismarlama fiyatlandırma ve 150m kanalımızda arama yardımı için bize ulaşın. .ortak platform.
Alternatif olarak, süreci sizin için bir ‘kampanya’ ürünü olarak halledebiliriz. Müşterilerimiz için güçlü açık oranlar elde ediyoruz ve tüketici ürünleri şirketleri ve küçük ajanslar için birçok başarılı YouTube kampanyası yürütüyoruz.
StreamDNA’daki kurumsal sitemizi ziyaret edin.Veri yetenekleri ve pazarlama ürünleri paketimiz için com.